zondag 15 juli 2012

Te koop: Nude Loafers

 Een paar weken terug was ik wat aan het rondneuzen op Ebay. Ik heb toen ook een aantal dingen besteld, waaronder deze nudekleurige studded loafers. Zijn ze niet prachtig? :) Ik wilde al zo lang een mooi paar studded loafers, maar om er nu 70 euro aan uit te geven bij Topshop vond ik wat overdreven. Dus toen ik deze loafers vond op Ebay voor maar 35 euro twijfelde ik dan ook niet en stopte ik ze in mijn online winkelwagentje.

Na twee weken werd toen eindelijk het pakketje bezorgd. Ik scheurde het plastic open, haalde de doos eruit, tilde ik de deksel op, en waaaa wat waren ze moooooi! Maar mijn stemming sloeg alleen snel weer om toen ik de schoenen beter bekeek. Ze zagen er eigenlijk wel heel klein uit, welke maak is dit wel niet? Ik keek naar het cijfertje aan de binnenkant en zag dat de schoenen in maat 38 waren, terwijl ik 39 heb. Ik heb geen zin om ze terug te sturen en dan weer weken te wachten en daarom verkoop ik ze op deze manier.



Ik verkoop de loafers voor 20 euro exclusief verzendkosten. De schoenen zijn nog nooit gedragen dus nog zo goed als nieuw! Heb je interesse? Dan kun je me mailen naar zusjesinparadijs@gmail.com .

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk, maar heb helaas ook maat 39 :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad prachtig. Balen zeg dat de verkeerde maat is geleverd. Ik ga ze helaas ook niet pssen ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loafers zijn niet echt mijn ding, sorry! Veel succes met je verkoop. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie schoentjes, jammer dat ze niet passen! Ikzelf heb ook maatje 39, jammer! Succes met verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat balen dat het de verkeerde maat is! Leuk zijn ze wel dus iemand wil ze vast wel kopen voor zo'n prijsje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super leuk, maar helaas ook te klein voor mij.
    Succes met de verkoop!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat jammer dat ze niet passen, ze zijn prachtig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love the shoes!

    great blog too, following :)

    from helen at www.thelovecatsinc.com // @thelovecatsinc

    BeantwoordenVerwijderen