zaterdag 7 juli 2012

OOTN || Panther pants

Voordat ik donderdagavond de stad in ging heb ik voor jullie even een kleine shoot gehouden met mijn iPhone. Ik was namelijk helemaal happy met mijn niewe broek met panterprintje! Die kocht ik diezelfde dag bij de New Look voor 15 euro in de uitverkoop. Ik heb hier de pijpen een klein beetje omgeslagen zodat je een stukje enkel ziet. En natuurlijk droeg ik mijn welbekende zwarte vans (inclusief gat bij de teen haha ik heb echt nieuwe nodig) zodat ik lekker kon dansen.
Ik droeg er een wit bloesje op zonder mouwen die ik aan de voorkant een beetje in mijn broek had gestopt. Deze heb ik vorig jaar bij de H&M gekocht.

Verder draag ik mijn rode lippaint van de Etos. Zie er hier mijn review over! En ik had voor de verandering weer eens mijn haren gestijld.

Als laatste nog een detail-shotje waar je mijn gele nagels goed kunt zien.

Broek || New Look
Bloesje || H&M
Schoenen || Vans
Lippaint || Etos
Nagellak || Catrice


Liefs,
Daphne


2 opmerkingen: