maandag 9 juli 2012

OOTD || Pink again






Kijk eens hoe happy ik ben met m'n nieuwe trui haha! In deze post vertelde ik al dat ik hem had gekocht. Ik heb de trui hier aan de voorkant een klein beetje in mijn oude spijkerbroek gestopt (waar ik overigens zelf het gat in heb gemaakt). Eronder draag ik m'n vans en m'n haar zit in een hoge knot. Het is een simpele outfit, maar ik vind hem wel speciaal door de felle roze kleur. En ook niet geheel onbelangrijk; ik voelde me er prettig in. Op de foto's lijkt het een beetje alsof mijn bh doorschijnt, maar in het echt valt dat niet zo op. Ik draag een huidskleurige strapless bh trouwens. Dat leek me wel zo handig, omdat de hals van de trui best groot is en de trui soms een stukje van mijn schouders af glijdt. Dat vind ik helemaal niet erg en ik vind het eigenlijk juist wel iets hebben, maar in ieder geval zie je op zulke momenten geen lelijke bandjes.

Trui | H&M
Spijkerbroek | H&M
Schoenen | Vans

Wat vinden jullie van de outfit?


Liefs,
Daphne

12 opmerkingen:

  1. Staat je goed!
    Ik vind de trui echt zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuper mooi. Wat een mooie blog hebben jullie!
    Jullie blog staat in onze sidebar bij de WE LOVE! www.fashionity.nl

    xx
    Don't forget to join our give away before it's friday! http://www.fashionity.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superr leuke trui!
    leuk ook met die gescheurde broek :)

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave trui!
    Super dat jullie dit met zijn 3en doen, erg leuk!

    xO Arezu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb die trui ook!
    ben er helemaal blij mee haha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen