dinsdag 3 juli 2012

New in || Eyecatchers & Allstars

Hierboven zie je een aantal niewe kledingstukken die Irene en ik net nieuw gekocht hebben! Irene ging voor Allstars en ik voor een trui en colbertje.

Ik heb de kleren op een hanger aan de deur gehangen zodat jullie ze goed kunnen zien. Links hangt de neon roze trui. Deze is van de H&M en en koste 29,95 euro. Hij deed me meteen denken aan een trui van de Zara die op een heleboel blogs al te zien is. Het mooie vind ik de felle roze neon kleur en de diepe v-hals. Het is een redelijk kort model. Hij valt bij mij net op mijn broekrand en aan de achterkant is hij iets langer. Ik denk dat hij superleuk staat op een spijker shortje met hoge taille en dan de voorkant van de trui een beetje in het shortje gestop. En in combinatie met een zongebruinde huid; ik ben helemaal gek op deze trui!

Rechts zie je het colbertje. Deze kocht ik ook bij de H&M voor 10 euro in de uitverkoop. Hij trok in eerste instantie mijn aandacht doordat hij er speciaal uitziet door het wit aan de bovenkant en alleen een zwarte rand aan de onderkant. Toen ik de prijs zag en het stofje ook nog eens superzacht aanvoelde, moest ik hem hebben. Het jasje kleedt mooi af met een zwarte skinny, maar ik denk dat ik hem ook zal dragen in combinatie met spijkerstof. Toen ik het colbertje ophing in mijn kast hing ik hem toevallig over dit nude kleurige jurkje met sterren heen. Die kocht ik vorig jaar bij de Primark. Ik vond het wel leuk staan samen, dus wie weet ga ik het jasje ook wel met dit jurkje dragen.

Irene kocht deze witte Allstars. Heerlijk voor in de zomer! Ze zijn met zoveel kleding goed te combineren. Zo ook met mijn aankopen. Ze zijn nog zooooo mooi wit, erg mooi! Ik zal Irene een keertje lief aankijken.

Wat vinden jullie van onze aankopen?



Liefs,
Daphne

6 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Ik stond zelf ook met de blazer in mn handen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have the same sweater and it's AMAZING!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die trui vind ik wel heel erg leuk! Fijn voor de zomeravonden:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies! Ik zie mezelf al helemaal zitten op vakantie 's avonds op het strand met deze trui aan haha:)

      Verwijderen