dinsdag 31 juli 2012

Food || Verjaardagsontbijtje voor Papa

Op vakantie in Scheveningen was papa jarig! Als er iemand jarig is, ontbijten we altijd uitgebreid met extra veel lekkere dingetjes en kleden we de tafel mooi aan. Op vakantie is het ontbijt voorbereiden altijd wat meer improviseren, maar ik vind dat het ons goed is gelukt! We dronken een vers rood vruchtensapje van de Albert Heijn met als decoratie een trosje rode besjes. We haalden verse croissantjes en kwarkbroodjes bij de bakker. De toblerone die je ziet, was een cadeautje voor papa en aten we in de middag pas op.
We maakten roerei met stukjes gerookte zalm erdoor. Superlekker! Gebakken gerookte zalm, is altijd lekker zout en dat combineert dan natuurlijk heel goed met roerei. Je hebt dan geen zout meer nodig, misschien wat peper als je dat lekker vindt. We bakten er stukjes tomaat bij en aten dit op een boterham. Als fruit hadden we wat blauwe bessen.



De kwarkbroodjes, hmmmm!


Zo zag het bord eruit toen papa de kamer in mocht komen. Een keukenpapiertje (dit bedoel ik met improviseren op vakantie haha) gevouwen in de vorm van een hartje met erbij de blauwe besjes.


Ontbijten jullie ook altijd iets uitgebreider als er iemand jarig is?

Liefs,
Daphne



5 opmerkingen:

  1. Ahw, looks delicious! Sowieso zijn bosbessen heilig haha. (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met jullie vader en een toblerone is heerlijk, eigenlijk alles wat ik hier zie :)

    IK kon geen mailadres van jullie vinden, dus mail mij even over de armband.
    Mijn adres vind je hopelijk op mijn site.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk uitziend ontbijt, wij ontbijten op vakantie wel uitgebreider, maar niet speciaal op een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen