maandag 11 juni 2012

OOTD || 18TH BIRTHDAY

Hier alweer een outfit of the day voor jullie. En nee, niet van zomaar een dag... Dit droeg ik namelijk op mijn ACHTTIENDE verjaardag! Ja ja, eindelijk volwassen. 't Is wel wennen hoor, maar het moest er toch ooit van komen! Ik draag hier laarsjes van Sacha die ik van mijn ouders heb gekregen. Ik ben er echt verliefd op, ik wilde ze al zo lang! De broek is van de H&M en de top heb ik gekocht in een random winkeltje in Madrid.



Ik heb een ontzettend leuke verjaardag gehad. Er was een superlekker ontbijtje verzorgd, wat vriendinnen zijn langsgekomen en 's avonds hebben we heerlijk tapas gegeten. En dit is dus de outfit die ik die dag droeg. Simpel, maar ik voelde me er tenminste wel erg fijn in! Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen