zaterdag 16 juni 2012

Kiekjes #4

Deze kiekjes staat wederom in het teken van food! Als ik mijn foto's van de afgelopen tijd bekijk, zijn het toch wel de food pics die eruit springen. Veel plezier met kijken!
Schepijs! Een bolletje mango en een bolletje aardbei.

Goddelijke combo: banaan en pindakaas!

Mama had een heerlijk gerecht gemaakt met asperges. Er zat een stukje gebakken zalm bij, een gekookt eitje, aardappelpuree en een kruidensausje. Hmmm!


Aardbeiengebakje bij de V&D.

Klik verder voor nog veel meer food foto's!




Genieten van een oranje donut op koninginnedag.

Zoete aardappel en rode bieten uit de oven.

Vegetarische ovenschotel met couscous, groenten, tomatensaus en mozarella.

Aardbeien en een stukje meloen. Die fruitbakje heb ik lekker voor de tv opgepeuzeld!

Zelf cakejes versieren! Mooi hè, die roosjes?

Zelfgemaakte smoothies. Hier kun je ons recept lezen!

Irene met haar mega lange frietje bij de Mc Donalds!

Ik vond het zo'n mooi bosje bloemen! Op de achtergrond zie je rode druiven en koffieboontjes.

Toen ik aan het studeren was, kwam papa me een kopje koffie en koekjes brengen. Heel lief, en kon ik net goed gebruiken!

Twee mini boterhammetjes met melkchocoladehagelslag. Cute!

Irene bestelde inktvisringen toen we uit eten gingen.

Weer even zondigen met deze overheerlijke donuts..

Noodles!

Sappige frambozen

Salade met cherrie tomaatjes, een dressing van balsamico en een toefje zalmsalade.

Chocoladevla, vanillevla en warm fruit.

Ontbijtje in de zon. Dat heerlijke weer mag wat mij betreft weer snel terugkomen!

Er kwam veel bezoek bij ons thuis, dus ik had 30 appelflapjes gebakken!

Beschuitjes met aardbeien en suiker.

Liefs Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen