maandag 4 juni 2012

Kiekjes #3

Deze kiekjes bestaat uit alle food foto's die ik in Madrid heb gemaakt met instagram. Irene en ik zijn een daar een paar dagen bij onze zus Hilde op bezoek geweest. Zij studeert voor een half jaar in deze prachtige stad. Als wij samen zijn, zorgen we altijd voor lekker eten. En op tripjes zoals deze zorgen we natuurlijk nog een tikkie beter voor onszelf. Enjoy!
Goddelijke macarons

Door de winkelruit gemaakt. Ik at een frambozen en chocolade macaron; superlekker.

Geluncht met brood met hummus, tonijn en wat frisse stukjes groenten. Een versgeperste jus voor erbij.

Pannekoeken gebakken

In een kroegje kon je heel goedkoop biertjes drinken. Je kreeg ze in een emmertje met ijs zodat ze lekker koel bleven.

Klik verder voor nog veel meer foto's!


Tapas eten bij restaurant Lateral

Sangria

Gezonde boodschappen gedaan bij de groenteboer.

Van de gezonde boodschappen dit heerlijke maaltje gemaakt: courgettesoep, brood, hummus en een salade met avocado en lenteuitjes.

Een close-upje van de hummus. Hilde heeft een blender waarmee we de hummus mooi glad konden maken. Het was heerlijk op brood en bij de salade.

Irene met haar chocoladetaart.

Hilde met haar red velvet cake.

Ik met een kopje thee. Ik moest nog even wachten op mijn chocoladetaart.

We zijn een avondje gaan dansen in een salsaclub. Daar schonken ze mijn favoriete mixdrankje, malibu ananassap.

Hier kon je onbeperkt sushi eten. Ik had werkelijk nog nooit zoiets gezien! Je kon de sushi zelf pakken vanaf een lopende band.

Een prachtige sushi die voorbij kwam en die ik niet kon weerstaan. Lekker!

Natuurlijk zijn we ook even langs de Starbucks geweest.

Liefs,
Daphne

7 opmerkingen:

  1. Hee wat een super leuke fotos! Ik kende je blog nog niet maar ik vind hem er nu al leuk uit zien! :) ik ga hier vaker komen! macrond zijn trouwens echt lekker he! :)

    P.s. kijk ook eens op mijn site! Http://www.shimmer-pie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker allemaal! Die sushi zou ik ook niet kunnen weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, wat een heerlijke en lekkere foto's! :) Ik wil dit NU opeten!

    BeantwoordenVerwijderen