maandag 25 juni 2012

Beauty || Lippaint Etos

Altijd heb ik gedacht dat rode lippen me niet zouden staan totdat ik een paar weken terug voor de gein een rode lipstain van Irene uitprobeerde. Ik was blij verrast en vond het eigenlijk best leuk staan! In deze post zie je een paar foto's van die dag. Inmiddels zijn we al een tijdje verder en ik denk steeds vaker, had ik maar een mooie lipstain. Het werd dus tijd om er zelf een aan te schaffen! En deze is het geworden; de lippaint set in de kleur 005 van de Etos. De prijs ervan was 6 euro.
Het is een set die een lippaint en een topcoat stick bevat. Zoals er op het doosje staat blijft de kleur ook echt urenlang zitten! Hij overleefde een avondje stappen waarbij ik wat drankjes dronk. En ook na een lunch en het drinken uit een flesje water zat de kleur er nog prima op!
De lippaint lijkt in eerste instantie op een gewone lipgloss. Ook heeft het een standaard lipgloss applicator die ik erg fijn vind werken. De top coat stick breng je aan net als een gewone lipstick. Volgens de verpakking zou de stick moeten zorgen voor extra glans, maar van die glans zie ik bijna niks. Mijn lippen plakken ook heel erg nadat ik de stick heb aangebracht en dat vind ik niet zo'n fijn gevoel. De stick doet voor mij dus niets extra's. Daarbij vind ik het matte effect van de lippaint juist heel mooi. Ook zonder de top coat stick blijft de lippaint goed op mijn lippen zitten.
Links zie je een foto zonder en rechts met de lippaint! Ik heb gekozen voor de meest felle kleur rood, nummer 005. Er waren ook nog een aantal lichtere kleuren te koop.

Zoals jullie kunnen lezen heb ik helemaal blij met deze lippaint! Ik vind de prijs prima te doen, hij blijft urenlang zitten en heeft een mooie matte finish. Nu kan ik eindelijk mijn nude lippen afwisselen met rode lippen. Het begint nu ook een beetje te kriebelen om op zoek te gaan naar een lippaint of lipstain in een mooie roze kleur. Als jullie er een hebben aan te raden, hoor ik het graag!


Liefs,
Daphne

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk review. Toen ik laatst bij de Etos was, twijfelde ik er nog aan om hem te kopen. Aangezien de meeste lippaints zo snelvervagen en je lippen zo vreselijk uitdrogen. Nu ga ik hem zeker kopen, fijn kleurtje heb je trouwens uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En wat leuk om te horen dat je hem nu ook gaat kopen!

      Verwijderen
  2. Hele mooie kleur en het staat je ook goed! Nice blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem zelf ook en ik vond hem erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wauw dat klinkt erg goed! Hij lijkt een beetje op die 24h lipgloss van Maybelline, die had ook een gloss en een balsem. Ik ben nu wel erg benieuwd, ook fijn dat hij lekker budget is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat ziet er echt super mooi uit! Het staat je ook goed. Mag ik vragen hoeveel hij kost? Misschien kijk ik er ook eens voor als ik bij de Etos ben :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je mooi!
    Leuke blog hebben jullie ook, ik ga jullie volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, ziet er echt super mooi uit! Als je het leuk vind kunnen we elkaar misschien volgen?x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi. Ik vind lipstain ook altijd fijn. Misschien ga ik deze ook proberen.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel erg mooi uit. Ik vind lipstain ook altijd er fijn.
    Als ik langs de etos kom ga ik ook eens voor de lippaint kijken.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen