vrijdag 6 april 2012

New In || Paillettenvestje Hema

Afgelopen woensdag was het zover, ik had mijn Frans mondeling. Ik was er serieus al weken van tevoren zenuwachtig voor, want ik ben echt een ramp in dat vak. Maar dankzij mijn goede voorbereidingen heb ik toch een dikke ZEVEN gehaald! Yes! Dit vond ik een mooi excuus om - ondanks dat ik midden in een proefwerkweek zat - even het dorp in te gaan en iets leuks voor mezelf te kopen. In het dorp waar ik woon zitten eigenlijk geen bekende of hippe kledingwinkels, maar toch weet ik er vaak in te slagen iets leuks te vinden. De laatste tijd kijk ik ook altijd even bij de kledingafdeling in de Hema want daar ga ik nooit met lege handen weg. Net als nu! In de sale kocht ik dit grijze vestje met zilveren pailletten, voor maar €15,-. Klik op 'meer lezen' voor meer (aan)foto's!
    




Ik heb trouwens ook een cognackleurige trui gekocht, maar die heb ik nog niet op de foto gezet omdat die in de was zit. Hij zal vast en zeker nog eens voorbij komen in een OOTD! ;)
Ik ben wel heel erg benieuwd of jullie ook wel eens een kijkje hebben genomen voor kleding bij de Hema! Zo niet, dan moet je het zeker een keert proberen. :)

Liefs,
Irene

5 opmerkingen:

  1. Oh dat is echt een leuk vest! Ik kijk om eerlijk te zijn nooit bij de kleding bij de hema maar deze is wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vestje! De hema heeft soms echt leuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super leuk vestje <33. Ik volg je nu via GFC, volg je terug? xxx Panajotta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk vestje.
    Inderdaad een goed idee om vaker te kijken bij de Hema :)
    Laatst hadden ze ook hele mooie suede jasjes!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, die ga ik ook maar halen denk ik haha

    BeantwoordenVerwijderen