zondag 1 april 2012

Kiekjes #1

In deze post laat ik jullie wat foto's zien die ik de afgelopen tijd met mijn iPhone heb gemaakt. Ik heb vooral lekker veel eten op de foto gezet haha! Veel plezier met kijken.


Lekkere groenten


Sugar snaps even snel in de pan. Met een beetje zout en peper smaken ze heerlijk.


Dit zijn witlofblaadjes gestoken in een knoflooksausje. Ziet het er niet mooi uit?


Alles bij elkaar op een groot bord. Lekker en gezond gesnackt!


Ik heb mijn kamer wat opgevrolijkt door foto's op mijn kast te hangen.


Mijn goudkleurige horgloge dat ik in december van mama kreeg. Ik ben er nog steeds super blij mee en draag hem veel!


Deze nude lipstick van catrice is echt een favoriet van mij. Ik heb nogal rode lippen en daar houd ik niet zo van bij mezelf. Ik doe dus vaak deze lipstick op, een klein laagje en daarover meestal nog wat lippenbalsem.


Biosilk! Ik kan echt niet meer zonder. Het zorgt ervoor dat mijn droge punten er een stuk gezonder uitzien en de geur vind ik heerlijk. Ik moet binnenkort even een back-up halen..


Ik was in de mood op foto's te maken van m'n verzorgingsproducten haha! Talkpoeder van Zwitsal gebruik ik regelmatig. Ik gebruik het als droogshampoo voor als ik geen tijd heb om mijn hele haar te wassen. Werkt perfect! Ik vind die 'babygeur' waar de producten van Zwitsal naar ruiken ook veel lekkerder dan de geur die aan de meeste droogshampoos zit.


In geen enkele Kruitvat heb ik deze zelfbruiner nog kunnen vinden. De fles is bijna leeg! Ik heb hem altijd erg fijn gevonden en ook een aantal keer opnieuw gekocht. Ik ben nu dus op zoek naar een andere zelfbruiner. Ik kwam toevallig een review op youtube tegen over de zelfbruiner van Milliondollartan. Die heeft een 'color guard' en dat houdt in dat de zelfbruiner die je op je lichaam smeert ook bruin is van kleur zodat je precies kan waar je huid een paar uur later ook echt bruin zal worden. Dat lijkt me heel handig en het beste van alles; dit product zou geen onaangename 'zelfbruiner-geur' achterlaten! Ik wil deze heel graag gaan uitproberen.


Het zonnetje op mijn gestijlde haren!


Pannenkoeken gemaakt


Hier zie je Irene die als een echte fotograaf te werk gaat! Ik moest er erg om lachen en schoot snel een fotootje voordat dat ze er erg in had :)




Lekkere veganistische curry


De curry op het bord samen met rijst en naanbrood. Ik blijf het lekker vinden! Ben je benieuwd naar het recept? Kijk dan bij deze post.


Met Irene uit eten in Nijmegen bij Italiaans restaurant Donatello's. We kwamen hier net terug van een basic facial en hadden dus geen make-up op. Bij Irene valt het mee, maar mijn wangen waren verschikkelijk rood geworden. De dagen erna heb ik ook last gehad van onzuiverheden, en ik denk dat dat kwam door alle producten die op mijn gezicht waren gebruikt. De behandeling zelf vond ik wel erg fijn.

Hier was het nog rustig, maar het stroomde gauw vol. Ik vind het een gezellig restaurant en ook leuk dat je in de keuken kan kijken.


We kozen allebei voor de Pizza gezond primavero. Dit is een pizza met tomatensaus, mozzarella, spinazie, artisjokken, champignons, paprika, ijsbergsla en zure room en ik vond hem heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!


Als toetje een swirl.


YIKES!! Ik zag ineens een joekel van een spin voorbij wandelen op Irene's kamer. Ik had nog nooit zo'n grote gezien!


Papa was zo dapper hem te vangen :) Zo kon Irene weer met een gerust hart gaan slapen.


Hier ben ik met m'n zussen op de Beautygloss party. Van links naar rechts: Hilde, ik en Irene. Hilde is m'n oudste zus en zit op het moment voor haar studie een half jaar in Madrid. In de meivakantie komen Irene en ik haar een paar dagen opzoeken. Daar heb ik echt ontzettend veel zin in! Dan zie ik Hilde behalve alleen via skype eindelijk weer even in real-life :) Ik kijk ernaar uit met z'n drieën Madrid onveilig te maken haha!


Dit mooie subtiele armbandje (met lichtblauwe kraal) gaven Irene en ik aan Hilde als afscheidscadeautje toen ze naar Madrid ging. Mama was er ook helemaal weg van, dus gaven we haar dezelfde voor haar verjaardag. Mama draagt hem op deze foto.


Irene's uitgaansoutfit!


Ook die van mij

In de auto op weg naar Nijmegen. Irene speelt altijd voor dj en gaat voorin zitten zodat ze voor lekkere muziek kan zorgen!


Dit was het resultaat van een dagje kleding uitzoeken. Deze dozen gingen bijna allemaal naar tweedehandswinkel Habbekrats. Het andere deel brachten we naar de kringloopwinkel in de woonplaats van m'n ouders.


We gingen meteen met de auto door boodschappen doen. Irene showt hier even hoe groot de winterpenen tegenwoordig zijn!


Mijn fruitschaal in Utrecht net aangevuld met vers fruit!

De meloen paste niet meer op het bord dus had ik die meteen aangesneden.

Dat waren de foto's voor deze keer. Ik hoor graag wat jullie van de foto's en van dit soort posts vinden!

Liefs,
Daphne

10 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! En die spin was echt goor! Brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!
    Die pizza ziet er echt verdomd lekker uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heel leuk om te zien!
    die pizza hmm!
    omg die spin... waaarrggg eng
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ieel, die spin :O haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's allemaal! Ik vind je horloge heel leuk, je haar prachtig en die spin dood eng, haha. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel leuke kiekjes en jullie hebben een superblog! Ik ga jullie volgen!
    xx
    PS: en het recept bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Laat ons weten wat je van het recept vindt als je het gaat maken :)

      Verwijderen
  7. Mijn hemel! Die spin! Ik was er in gebleven denk ik :S

    BeantwoordenVerwijderen