zaterdag 31 maart 2012

Uit de oude doos

Ik wil zo graag weer het weer van de afgelopen dagen terug, heerlijk was het! Helaas zijn de temperaturen weer wat gedaald, maar om toch in de lentesferen te blijven heb ik deze outfitpost voor jullie. Tussen mijn foto's op de computer vond ik een paar kiekjes van afgelopen zomervakantie. Irene zette toen mijn outfit op de foto en ik zou de outfit nu nog steeds dragen. Hopelijk wordt het snel weer wat warmer zodat ik weer outfits zoals deze kan dragen! Lees verder voor nog een paar foto's.





Blouse - Stradivarius || Top - Berska || Shorts - Kringloopwinkel || Schoenen - Vans

Ik draag hier een gestreept en beetje een doorzichtig blousje dat ik van Irene mocht lenen. Daar onder draag ik een witte bustiertop en broekje met een hoge taille. De broek heb ik gekocht bij de kringloopwinkel en heb ik zelf korter gemaakt.

Wat vinden jullie van de oufit?

Liefs,
Daphne

3 opmerkingen:

  1. Omgosh, such a cool post, thank you for sharing it. Great pictures! I found your blog from a comment you left on another blog and really love it, would you like to follow each other?
    Also, if you have facebook, I would be so grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll

    All the best,
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suchs a pretty post! Would you like to visit my blog and tell me if you like it or not?

    Thanks!

    Patricia Hess Busselaar

    BeantwoordenVerwijderen