woensdag 7 maart 2012

New in || Lente-jas H&M


In de H&M in Nijmegen ben ik geslaagd voor een lente-jas! Het is lang niet meer elke dag zo koud dus ik wilde graag iets hebben voor als het weer wat warmer zou worden. Daarom was ik ook heel blij toen ik tegen dit jasje aan liep.

Het jasje trok meteen mijn aandacht doordat er verschillende materialen zijn gebruikt. De mouwen en zakken zijn gemaakt van nepleer en de rest van een soort fluweel-achtige stof. Ik vond hem in een rek tussen allemaal andere kleren. Het was dus de laatste en het was ook nog eens een maat 38 dus waarschijnlijk zou hij me wel passen. Meenemen naar de paskamer dus!

Ik vond hem me leuk staan, maar twijfelde of ik hem wel wilde kopen omdat ik 50 euro wel redelijk veel geld vind. Ik heb hem uiteindelijk tóch gekocht en ik ben er nu al heel blij mee. Ik heb het jasje al één keer aan gehad, maar het was ook eigenlijk nog net iets te koud. Zie hier wat foto's:



Ik draag trouwens verder een jurkje van de H&M en m'n Vans. Ik kijk ernaar uit om het jasje vaker te gaan dragen. Wat vinden jullie van mijn aankoop?

xxx Daphne

3 opmerkingen:

  1. oh wow babe
    hij is heel mooi

    new outfit post - love me pastel love me sweet
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jas en wat een lucky you dat jij nèt die jas hebt. Misschien moet je die jas combineren met een broek ipv een panty..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige stijl! Ik ga je volgen! zou het leuk vinden als je ook een kijkje neemt op mijn blog! :) x

    BeantwoordenVerwijderen