zondag 4 maart 2012

Amazing YouTubers || ThePersianbabe

Vandaag beginnen we een nieuwe rubriek: Amazing YouTubers! Ik, met mijn 434 subscriptions, ben toch wel een echt die-hard YouTuber te noemen als je het mij vraagt. De afgelopen jaren ben ik dagelijks minstens één uur te vinden op dit sociale netwerk. En ik geef het toe, misschien ben ik wel een beetje verslaafd. Niet heel gek, want er is ZO veel geweldigs te vinden op YouTube! Nu zul je je afvragen wat ik nu zoal voor filmpjes kijk. Hier kan ik geen simpel antwoord op geven, ik kijk namelijk filmpjes over van-al-les: fashion, make-up, muziek, komedie, eten, enzovoorts.
Ik besloot wat met mijn expertise te doen. Et voilà! Een nieuwe rubriek is geboren.

Alrighty, laten we beginnen met de eerste amazing YouTuber! Haar naam is Barbara, ze is 18 jaar, woont in Londen en maakt filmpjes onder de naam ThePersianbabe. Haar channel staat vol met OOTD-, make-up- en haulfilmpjes. Op zich niet heel speciaal aangezien duizenden andere meisjes hetzelfde doen. Maar wat Barbara's filmpjes nou juist zo leuk maakt is haar stijl. Uhmaazingg! Ik vind hem zelf moeilijk te omschrijven, maar als het zou móeten zou ik zeggen een mix van vrouwelijk, stoer, preppy en hip. Haar stijl is de laatste tijd wel wat meer tomboyish geworden.
Ben je al een beetje benieuwd? Zo ja, hieronder zie je wat screenshots die ik heb gemaakt.

 Leopard heels en helderblauwe teennagels; I like!

 Trui van Topman, de mannenafdeling van Topshop.

 Erg mooi, dat grainy grijze vest op die floral top.

 Bruin op bruin!

 Leuke poster

 Color blocking!

 Vette ring.

 Mijn all time favorite outfit van Barbara! Aztec en leer = luvvv.

 Haar traguspiercing. Heel vet.

 Hight waisted jeans van Topshop, deze heb ik ook! :)


And there you have it, onze eerste amazing YouTuber! Wat vinden jullie van deze rubriek? Willen jullie meer? En wat vinden jullie van Barbara? www.youtube.com/thepersianbabe

Liefs, Irene

1 opmerking:

  1. ik volg haar echt ook al vanaf het begin! Lijkt me een leuke meid en haar stijl is super!
    x

    Http://lainspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen