dinsdag 14 februari 2012

Shoplog Alden Biesen Week


Vorige week heb ik heerlijk een week geen school gehad. Ik zat namelijk samen met 11 andere leerlingen uit mijn jaarlaag in Alden Biesen, een kasteel in Bilzen (België). Heel diep zal ik er niet op ingaan, maar samen met leerlingen uit Engeland, Oostenrijk en België hebben we gedebatteerd over mogelijke wetsvoorstellen voor in de Europese Unie. Het was echt een hele leuke week en ik heb enorm veel geleerd!

Naast dat we hard moesten werken, hebben we uitstapjes gemaakt naar Maastricht, Brussel en Aken. Hier kregen we ook vrije tijd. En tja, je raadt het al: als meisje zijnde gingen wij meteen op zoek naar de winkels. =D Ik laat je graag mijn aankopen zien!

New Look, €4,95


Bershka, €7,99

H&M, €19,95

 Hema, €25

 
Bershka, €7,99

Aan-foto van vest Bershka en shirt New Look

 New Yorker, €4,95


H&M, €19,95

Forever 21, €5,45

Forever 21, €20,50

 
P2 lipstick in Rue Grimaldi
DM, €1,95
Black Star van Avril Lavigne
DM, €15,10
Carmex Lipbalm
DM, was ongeveer €2

P2 nagellak in Charming Secret
DM, €1,95

Ik moest me inhouden, want overal was uitverkoop en ik zag zóveel leuke dingen. Daarnaast moest alles natuurlijk weer in de koffer passen voor de reis terug naar huis.

Dit was trouwens de eerste keer dat ik naar de Forever 21 ben geweest! Het was heel leuk om er alleen al rond te lopen; het was een mooie winkel, de kleding lag er netjes bij en het personeel was erg aardig. Alleen kon ik niet veel leuks vinden en vond ik veel dingen vrij duur!

Ook in de DM was ik nog nooit geweest. Dit is een soort Duitse Kruidvat, maar dan véél goedkoper en met onder andere make-up merken die we hier in Nederland niet hebben. Zo wilde ik Carmex al heel lang een keer proberen , maar ik ben hem nog nooit tegengekomen hier in Nederland! Je kunt je dus wel voorstellen dat ik super blij was toen ik hem in de DM zag liggen :)

In mijn volgende post draag ik de rode broek en de Hema trui uit deze shoplog. Dus als je daar benieuwd naar bent; stay tuned!

x Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen