zaterdag 25 februari 2012

OOTN || Stapavond Nijmegen

Irene en ik hadden allebei een weekje vrij van school, dus niet gek dat we op donderdag een stapavondje hielden. Ben je benieuwd naar de complete outfits? Kijk dan verder bij deze allereerste 'outfit of the night'!



Blouse - Shoeby || Jurkje - H&M || Enkellaarsjes - Marktplaats || Horloge - Michael Kors

Irene draagt een mooie sheer blouse van de Shoeby. Aan de voorkant is hij cropped en aan de achterkant weer wat langer. Hij is lekker flowy en heeft een soort vleermuismauwtjes. Ze draagt het blousje over een simel zwart jurkje en zwarte korte enkellaarsjes. Ookal zijn de foto's niet zo scherp omdat ze gemaakt zijn met m'n telefoon; niet over het hoofd te zien, is het prachtige rosékleurige horloge van Michael Kors.


Shirt - New Look || Broek - Zara || Schoenen - Vans

Ik draag het shirt van de New Look die Irene al in haar shoplog had laten zien. Als ik naar m'n ouders ga, neem ik het liefst mijn hele kledingkast mee, want 'stél dat ik die straks toch ineens aan wil trekken'. Alleen soms heb ik geen zin om zoveel kleding mee te zeulen of heb ik gewoon niks mee wat me op dat moment aanstaat en dan is het heerlijk als je tussen je zusjes kleding mag neuzen. Dit shirtje moest het worden! Gecombineerd met mijn leather look broek van de Zara en zwarte Vans. Het was deze avond helemaal niet koud meer buiten dus ik was blij dat ik mijn broek een klein beetje kon oprollen. De lente mag wat mij betreft al komen!


xxx Daphne

4 opmerkingen:

  1. Leuke outfits! Jullie zijn mooie meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke outfits !
    Ja als je lekker vrij ben kan je lekker op donderdag avond gaan stappen super leuk hoor meiden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah jullie zien er allebij super tof uit!
    leuke stijl dames!

    new outfit post ; like a fish in the red sea
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen