zaterdag 25 februari 2012

OOTD || Tapasdate


Afgelopen vrijdag ging ik met vriendinnen lekker tapas eten in Utrecht. Dit was de outfit die ik die avond droeg. Mijn eerste outfit met mijn nieuwe leather shorts van de H&M! Lees verder voor nog meer foto's die ik heb gemaakt met mijn telefoon.























Shirt - Hema || Shorts - H&M || Enkellaarsjes - Ebay || Riem - Kringloopwinkel || Horloge - Komono

Ik had al meerdere van dit soort shorts in de winkels zien liggen, maar dit nep-leren broekje van de H&M vond ik toch wel de mooiste die ik tot nu toe had gezien. Meenemen dus! Zoals je wel snapt, had ik erg veel zin om mijn nieuwe high waisted leather shorts te gaan combineren.

Op het broekje draag ik een groen shirt van de Hema. Deze draag ik heel graag omdat ik de kleur groen me goed vind staan en het verder een simpel en comfortabel lekker wijd shirt is. Verder draag ik een zwarte panty en mijn zwarte enkellaarjes.

Ik heb gekozen voor gouden details. Mijn riem heeft een goudkleurige gesp en ik draag mijn goudkleurige horloge van Komono. Deze heb ik in december van mijn moeder gekregen en ik ben er nog steeds zo blij mee! Verder draag ik wat goudkleurige ringen die je op de eerste foto kunt zien en oorknopjes die hier ook bij matchen.

xxx Daphne


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen