vrijdag 24 februari 2012

Kledingkast opgeruimd

Afgelopen week stelde m'n moeder voor dat ik weer eens mijn kledingkast zou opruimen. Daar was het namelijk de laatste tijd uitgegroeid tot een soort varkensstal. Ik denk dat het komt doordat ik nogal vaak kleding bij de kringloopwinkel koop, het dan nooit draag en het dus in een hoek van m'n kast prop.
Oké, ben je al benieuwd naar hoe het er eerst uitzag? Lees dan verder!






Tja, zo zag het er dus uit. Op het eerste gezicht lijkt het niet heel ernstig, maar als je goed kijkt zien vooral de planken rechts er echt chaotisch uit. Met zo'n rommel is het telkens weer moeilijk om een outfit te vinden, omdat je gewoon niet meer goed kan zien wat je precies hebt!

Kortom; tijd om aan het werk te gaan! Zie hier het resultaat. :)









Zoals je kan zien is m'n kast een stukje leger geworden, ik had echt 3 verhuisdozen vol met  o.a. kleding en schoenen die ik niet meer wilde hebben. Morgen brengen we deze spullen samen met die van mijn moeder en Daphne naar een kringloopwinkel. En het schijnt dat je daar zelfs nog een beetje geld voor kunt krijgen, dus dat is al helemaal mooi meegenomen. ;) Een paar sleehakken en Vans heb ik op Marktplaats gezet.

Ik ben er de hele middag mee bezig geweest, maar dat komt omdat ik tegelijkertijd ook de rest van mijn kamer heb meegenomen. Het duurde dus even, maar het resultaat mag er wezen. Het geeft echt een heel fijn en opgeruimd gevoel!

1 opmerking:

  1. zo de kast ziet er weer super netjes uit ! het mag bij mij ook wel weer is gebeuren haha als je 1 dag niet weet wat ik aan moet ligt heel me kast overhoop !
    it a girl thing i think.

    BeantwoordenVerwijderen